Weergave van 3 ontvangen reacties
  • Auteur
      Jurg van Dijk
      Gast

Naar aanleiding van de Facbookpost verwerken wij de korte review van Jurg:

Luvion Grand Elite 3: waardeloos apparaat, zonde van je geld. Zet er dan ook even bij dat de klantenservice (fabrikant Luvion) niet bepaald toegankelijk en vriendelijk is.

• #13889 Reageer
      Laura
      Gast

Waardeloze babyfoon met slechte klantenservice van Luvion (fabrikant).

– blijkbaar werkt het alleen met oude WiFi instellingen, Ziggo moest dat voor ons aanpassen
      – werkt zelfs dan niet met WiFi (verliest verbinding zelfs naast het Wi-Fi punt)
      – functioneert ook niet in ons huis uit de 19e eeuw zonder Wi-Fi, valt ook dan vaak uit of maakt überhaupt geen verbinding. Zelfs als je ouderunit naast camera houdt
      – het gepiep om aan te geven dat er geen verbinding is kan niet uit, mogelijk nog irritanter dan een niet werkende babyfoon..
      – klantenservice is waardeloos: obv filmpjes waarin verbinding wordt verbroken alles camera en ouderunit op 1 m afstand zijn wordt geen uitspraak gedaan of het apparaat defect is. Opsturen is op eigen risico, als er niets mis is ook op eigen kosten. In de tussentijd zit je helemaal zonder babyfoon
      – conclusie prijs niet passend bij a functioneren van het apparaat en b klantenservice

• #13895 Reageer
      Lisette
      Sleutelbeheerder

Vervelend Laura, ik hoop dat Luvion met een oplossing komt.

• #13978 Reageer
      Cheryl
      Gast

Net zoals Laura ben ik ook erg ontevreden over de babyfoon. Vooral voor dat geld…
      Ik kan dat gepiep van die monitor ook echt niet meer horen, zo vaak valt de verbinding weg. Via de telefoon werkt het dan wel beter, maar ik heb niet deze babyfoon aangeschaft om alles via mobiel te doen. Daar komt bij dat de app wordt uitgeschakeld zodra je het scherm uit zet of wanneer je wisselt van app.. zelfs wanneer je met de monitor in dezelfde kamer gaat staan, krijg je nog een verbroken verbinding. En dan wil Luvion beweren dat het aan de muren ligt….
      Ook ondervinden wij problemen met de temperatuur. Deze wijkt namelijk drie (!!) graden af. Ik vind 20 of 17 graden toch wel een verschil in het slaapkamertje.
      Daarnaast is de service van Luvion echt prut.. je wordt gewoonweg afgewimpeld en er wordt echt totaal niet naar je geluisterd. Ja, je mag de babyfoon (eigen risico) opsturen. Maar op eigen kosten als zij niets kunnen vinden.. Ik heb nu genoeg verhalen gelezen; ze vinden niets. Dag geld! Dag babyfoon 👋🏻

Weergave van 3 ontvangen reacties
Reageer op: Luvion Grand Elite 3
Mijn informatie:

Annuleer